VILLEROY & BOCH GROUP Dining & Lifestyle

Termékek
Kollekciók

Rólunk

Dining & Lifestyle     -     Étkezés és Életstílus

 

Cégünk a Villeroy & Boch étkészlet üzletágának magyarorzsági képviselőjeként, 1998-ban elsőként a

Rózsakert Bevásárlóközpontban nyitotta  meg  magyarországon a The House of Villeroy & Boch márkaboltot.

Az azóta is folyamatosan bővülő, fejlődő üzleteink eredményeként már az ország teljes területén kiszolgáljuk

az igényes, de kompromisszummentesen funkcionális Villeroy & Boch termékekkel a terítéskultúra rajongóit.

Prémium étkészletek - Konyhabútorok - Főzőiskola 

A több évtized alatt nem egy vásárlónk járt

először gyermekként nálunk, hogy később fiatal felnőttként továbbvigye az étkezéskultúra szeretetét.

 

Find inspiration

 

Kreatívan inspirálni
A lakberendezés szerelmesei tudják: minden megjelenés sikere vagy kudarca végső soron a kiegészítők kiválasztásán múlik. Hogy segítsünk eligazodni a dekoráció buktatói között, stílusszakértőink összeállítottak néhány hasznos útmutatót és válogatást. A klasszikustól a rendkívüliig: fókusztémáink között minden ízlésnek van valami!

Villeroy & Boch

Dining & Lifestyle

 

 

 

Innovatív és stílusos

Nagy hagyományokkal rendelkező,

innovatív vállalat vagyunk -

Németország, Európa és a világ

egyik legfontosabb márkája.

 

 

 

 

 

 

 

Európai prémium márka

Innovatív erő, formatervezési szakértelem, tradíció, hitelesség és a nemzeti és nemzetközi piacok követelményeihez való következetes stratégiai igazodás - ezek a Villeroy & Boch erős piaci pozíciójának alapjai.

A vállalatnak az európai kultúrában gyökerező erős gyökerei alakították ki a prémium márka fejlődését, amely ma már világszerte ismert név, az 1748-as alapítástól napjainkig. A Villeroy & Boch ma már több mint 125 országban van jelen a Fürdőszoba és Wellness, valamint az Étkező és életmód termékekkel. A cégcsoport központja a németországi Saar-vidéken, Mettlachban található régi apátság.

 

Jean François Boch, a Boch család harmadik generációja 1809-ben vásárolta meg a bencés apátságot. A vállalat jelenleg nyolc európai országban és Thaiföldön rendelkezik gyártóüzemekkel. A Villeroy & Boch világszerte mintegy 7100 embert foglalkoztat. A vállalat 1987 óta részvénytársaság (Aktiengesellschaft), és 1990-ben bevezették a tőzsdére.

 

A vállalat folytatja nemzetközi terjeszkedését, új növekedési piacokra összpontosítva, miközben erős jelenlétet tart fenn nyugat-európai fő piacain. A Villeroy & Boch innovatív termék- és berendezési koncepciókat kínál mind a fogyasztói, mind a szerződéses piacokra.

The House of Villeroy & Boch üzletek az étkezési és étkészlet témakörök körül forgó termékek stílusos választékát, valamint ajándéktárgyak széles választékát kínálja, hogy minden pillanatot valami különlegessé tegyen. A Fürdőszoba és Wellness területen a Villeroy & Boch kiváló minőségű termékeket kínál, amelyek célja, hogy a fürdőszobát a jólét stílusos és funkcionális oázisává varázsolja.

 

 

Frank Göring
AZ IGAZGATÓTANÁCS ELNÖKE (CEO):

"A Villeroy & Boch egészséges egyensúlyt tart fenn egyrészt a jelenlegi pozitív bevételek és nyereségek alakulása, másrészt a Villeroy & Boch közép- és hosszú távú piaci pozíciójának víziója között."

 

Gabi Schupp
Dining & Lifestyle IGAZGATÓ:

"Szenvedélyünk, hogy vásárlóink otthonát minőséggel és kreativitással tegyük ragyogóvá; és hogy kulináris pillanataikból valami különlegeset varázsoljunk, még akkor is, ha úton vannak."

 

Ezek azok a különleges pillanatok, amelyekről az élet szól. Ezt a filozófiát tükrözve a Villeroy & Boch dekoratív érintéssel gazdagítja ügyfelei lakókörnyezetét, ötvözve a szenvedélyt a tervezési szakértelemmel és az innovatív erővel. A vállalat 1748-as alapítása óta a világ egyik vezető életmódmárkájává fejlődött, és a Fürdőszoba és Wellness, valamint az Étkezés és Életmód üzletágak legjobb kerámiáival teremt jó érzésű pillanatokat és élettereket.